Veelgestelde vragen

Wij geven 2x per jaar een brochure uit. Dit telkens 1 week voor onze infonamiddag ( 3de zondag van de maand januari) en tegen september onze najaarsfolder. Bekomt u deze nog niet automatisch en u wenst dit graag…. Via ons contactformulier of met een telefoontje bezorgen we u graag onze brochure.. .

Bij dagreizen vragen wij uw betaling na reservatie en dit liefst via ons rekeningnummer KBC BE05 4235 0208 5175,
dit met mededeling van uw reis en datum aub.

 

Bij buitenlandse reizen vragen wij u eerst een voorschot (+ eventueel gevraagde verzekering),
waarna u 1 maand voor vertrek u uw factuur per post thuis bekomt. Hier staan de exacte bedragen
vermeld en zit ook steeds een verschrijvingsformulier bijgevoegd.
Indien u binnen 30 dagen voor vertrek boekt, bekomt u uiteraard onmiddelijk het ganse factuur toegezonden.

Vermeld bij uw betaling altijd uw afreisdatum en bestemming aub.

 

Wij vragen u liefst via overschrijving te betalen, maar ook bancontact is op ons bureel voorzien.

Cash geld aanvaarden wij liever niet meer, dit voor uw en onze veiligheid!

Het is bij individuele boekingen niet mogelijk op een andere datum te vertrekken, onze vertrekdata staan aangegeven in onze brochure en op onze website.
Bestaat uw reisgezelschap uit 25 personen of meer?
Uiteraard kan hier de datum zelf gekozen worden, mits overal beschikbaarheid. Vraag ons vrijblijvend een offerte aan.

Het is niet mogelijk om een deelnemerslijst te ontvangen van uw geboekte reis. Dit i.v.m. de privacy van onze klanten.

Dagreis:
Wij proberen tolerant en begripvol te zijn.  Het zijn echter ook voor ons moeilijke beslissingen. 
De annulaties brengen onze deze dagen op aantallen die net teveel of net te weinig zijn, wat maakt dat beslissingen soms op de dag voor vertrek nog moeten genomen worden of geannuleerd worden.  De mensen die dan wel willen vertrekken kunnen dit soms niet door laattijdige annulaties. 
We houden er niet van om de dag voor vertrek het telefoontje te moeten plegen: "we moeten de uitstap annuleren. "
Daarom moeten we onze tollerantie van vroeger tot zelfs de dag voor vertrek nu tot 4 dagen voor vertrek aanpassen. 

We mogen opnieuw reizen. Maar wat als u dat niet wenst?

Uw angst om niet te reizen  in deze corona-tijden kunnen wij goed begrijpen.
Maar een groepsreis doe je niet alleen en we moeten toch met elkaar rekening houden.  U als individu bent voor ons belangrijk, maar ook onze geloofwaardigheid bij andere de klanten is voor ons belangrijk.  Wij danken u om uw, indien gewenst, tijdige annulatie
zodoende wij een juiste inschatting van het aantal deelnemers kunnen maken en de daarbijhorende beslissing kunnen nemen
om al dan niet te vertrekken.  Eens deze beslissing gemaakt moeten de mensen op ons kunnen rekenen!


4 dagen voor vertrek

Eens we deze termijn zien aankomen moeten we helaas de reis in rekening brengen.  Dit om de uitstap te kunnen garanderen of zelfs gemaakte onkosten te recuperen.

Buitenlandse reis:
U heeft een reisbevestiging ontvangen en wenst uw reis uit angst voor Covid19 te annuleren.   

Niet wíllen vertrekken door de coronacrisis is geen courante reden om een terugbetaling te krijgen via je annulatieverzekering. 

Onder deze link kan u verzekering FAQ_NL COVID19_Update_20.10.2020   vinden.

De verzekering komt niet tussen, wat nu?
Reizen kan en mag weer waardoor u bij annulatie terugvalt op onze algemene voorwaarden.  Reizen die door de reisorganisator niet geannuleerd werden door de coronacrisis, en aldus ook doorgaan, hier moeten de reizigers zoals afgesproken, naast hun betaalde voorschot, het saldo van de reissom (volgens algemene voorwaarden) overmaken aan de reisorganisator.  Ook als u risicopatiënt bent en uw reis niet meer ziet zitten, begrijpen wij dan ten volle, maar het is pas als de touroperator verplicht wordt om de reis te annuleren, dat ook zal gebeuren en krijg je je geld terug in de vorm van een corona bon.  De corona bon is door het kabinet van federaal minister Nathalie Muylle (CD&V) in het leven geroepen en is een jaar geldig. Dit jaar is voor alle duidelijkheid gaat over de uitschrijvingsdatum van de coronabon. Je kan de bon dus ook nog gebruiken voor een reis die verderop in 2021 zal plaatsvinden.”

U bent uw werk kwijt en ondervindt financiële problemen ...

95% van de annuleringsverzekeringen dekken geen pandemieën en epidemieën, maar sommige dekken wel het verlies van werk. Voor alle duidelijkheid: alleen als je werkloos bent op het moment van vertrek, kan je daar een beroep op doen. Dan krijg je doorgaans je geld terug en betaalt de verzekering de annuleringskost. Tijdelijke werkloosheid valt daar níet onder.”

Er is geen herroepingsrecht op ticketverkoop.  Eens geboekt is hier helaas geen terugbetaling mogelijk. 

Wat kan wel?  Wij bekijken samen of we iemand in de plaats kunnen vinden voor uw voorziene tickets. 
Mocht dit lukken kunnen we onderling wel tot een terugbetaling komen.

Alle evenementen tot nader order verplaatst. Wat betekent dit voor jouw ticket(s)?

Jouw tickets blijven geldig zonder bijkomende kosten voor dezelfde prijs, artiest (of evenement) en op dezelfde of een nabijgelegen locatie, maar met een uitgestelde datum!

Naar aanleiding van de uitbraak van het coronavirus in ons land laat de Belgische overheid tot nader order geen evenementen toe. Tele Ticket Service is in nauw overleg met organisatoren om samen de verplaatste evenementen opnieuw in te plannen. Zodra meer nieuws beschikbaar is worden ticketkopers vanzelfsprekend op de hoogte gebracht.

We doen een oproep om in deze uitzonderlijke situatie het gezond verstand te laten primeren. De impact op de evenementenindustrie is nu al enorm. We rekenen op de solidariteit van het publiek en danken iedereen voor het geduld en begrip.

Deze kan u terugvinden op volgende link:   algemene-voorwaarden 2020

Neem dan contact met ons op. Dat kan telefonisch via telefoonnummer 016 63 42 74 of door het contactformulier in te vullen. Geen enkele vraag laten wij onbehandeld!